• Veilig online betalen & snelle levering
  • Unieke eigen collectie & ontwerpen

Betalen

Verzending

Ruilen en Retourneren

  • 1. Kan ik mijn bestelling retourneren?
    U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangstdatum, zonder opgaaf van reden en kosteloos retourneren. Dit kunt u doen door gebruik te maken van het bijgevoegde retourformulier en de bestelling in de originele verpakking via Postnl retour te zenden.
  • 2. Kan ik mijn bestelling ook ruilen?
    Voor het ruilen van uw bestelling bieden wij u de twee volgende opties;

    1. U ruilt het artikel in een van onze filialen. In dit geval is het belangrijk dat de beschikbaarheid van het gewenste product gecontroleerd dient te worden. Dit kunt u doen door contact op te nemen met het filiaal waar u wenst te ruilen en te vragen naar de beschikbaarheid van het gewenste product. Houd u hierbij het artikelnummer bij de hand.
    Ook kunt u via deze link een e-mail sturen om door ons de beschikbaarheid te laten controleren. Vergeet u daarbij niet te vermelden in welk filiaal u wilt ruilen.
    2. U stuurt uw aankoop retour waarbij u op het retourformulier aangeeft dat u wenst te ruilen en voor welke maat. Is het door u gewenste product beschikbaar dan sturen wij u dit zo snel als mogelijk toe.
  • 3. Betaal ik verzendkosten voor het retourneren van mijn bestelling?
    Binnen Nederland is het retourneren van uw bestelling geheel kosteloos. Buiten Nederland zijn de kosten voor de retourzending voor de klant.
  • 4. Wat is het retouradres?

    U kunt uw pakket retourneren naar:

    Paul Noyen Webshop
    Antwoordnummer 626
    1400 WB Bussum

    U kunt ook gebruik maken van het bijgevoegde retourformulier.

    Let op! Uitsluitend door ons verzonden goederen kunnen via dit adres geretourneerd worden.

Assortiment

  • 1. Hoe kan ik zien of de schoen of laars in mijn maat nog voorradig is?
    Als u de door u gewenste maat op de webshop kan selecteren dan is deze nog voorradig. Hierbij dient echter een kanttekening gemaakt te worden. De voorraad van de webshop is namelijk gekoppeld aan de voorraad van de winkel en zodoende bestaat er een kleine kans dat het bestelde alsnog niet voorraad blijkt te zijn. In dit geval krijgt u een e-mail waarin wij u meedelen dat het bestelde product niet voorradig is en zullen wij het betaalde bedrag zo snel mogelijk retourneren.
  • 2. Hoe kan ik zien hoe de pasvorm van een schoen of laars is?
    De producten van Paul Noyen hebben een normale maatvoering waarbij een halve maat verschil voornamelijk de breedte beïnvloed. Bijvoorbeeld een halve maat groter is niet zozeer langer maar vooral iets breder.

    Mocht de maatvoering van een product afwijken van ons gemiddelde dan proberen wij dat altijd zo goed als mogelijk aan te geven in de omschrijving van het product.
  • 3. Is de collectie van de webshop gelijk aan die van de winkels?
    Paul Noyen streeft er naar om in zowel de winkels als in de webshop dezelfde collectie te voeren. Door de wisseling van de seizoenen en in sommige gevallen een snelle verkoop is dit echter niet altijd mogelijk. Mocht u voor een specifiek product een van onze winkels bezoeken dan raden wij u aan contact op te nemen met het desbetreffende filiaal en te vragen naar de beschikbaarheid van het product. 


  • 4. Hoe wordt de hakhoogte gemeten?
    De genoemde hakhoogtes gelden uitsluitend ter indicatie.

Klantenservice