• Veilig online betalen & snelle levering
  • Unieke eigen collectie & ontwerpen

Betalen

Verzending

Ruilen en Retourneren

  • 1. Kan ik mijn bestelling retourneren?
    U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangstdatum, zonder opgaaf van reden en kosteloos retourneren. Dit kunt u doen door gebruik te maken van het bijgevoegde retourformulier en de bestelling in de originele verpakking via Postnl retour te zenden.
  • 2. Kan ik mijn bestelling ook ruilen?
    Als u het gekochte product wilt ruilen voor een andere maat of een andere kleur dan worden er drie mogelijkheden geboden;

    Optie 1:

    U kunt het door u gekochte product ruilen in een van onze filialen. Wilt u een bepaald artikel ruilen voor een andere maat? Neemt u dan alstublieft vooraf contact op met het betreffende filiaal zodat zij kunnen controleren of zij het betreffende artikel ook op voorraad hebben.

    Optie 2:

    U stuurt uw aankoop retour waarbij u op het retourformulier aangeeft dat u wenst te ruilen en voor welke maat. Is het door u gewenste product beschikbaar dan sturen wij u dit zo snel als mogelijk toe. Let op! Deze optie geldt alleen voor bestellingen binnen de EU.

    Optie 3:

    U plaatst een nieuwe bestelling.


  • 3. Betaal ik verzendkosten voor het retourneren van mijn bestelling?
    De kosten voor de retourzending zijn voor de klant.
  • 4. Wat is het retouradres?

    U kunt uw pakket retourneren naar:

    Paul Noyen Webshop
    Sint Janstraat 12a
    1251 LA Laren

    U kunt ook gebruik maken van het bijgevoegde retourformulier.

    Let op! Uitsluitend goederen die via de webshop gekocht zijn kunnen via dit adres geretourneerd worden.

Assortiment

  • 1. Hoe kan ik zien of de schoen of laars in mijn maat nog voorradig is?
    Als u de door u gewenste maat op de webshop kan selecteren dan is deze nog voorradig. Hierbij dient echter een kanttekening gemaakt te worden. De voorraad van de webshop is namelijk gekoppeld aan de voorraad van de winkel en zodoende bestaat er een kleine kans dat het bestelde alsnog niet voorraad blijkt te zijn. In dit geval krijgt u een e-mail waarin wij u meedelen dat het bestelde product niet voorradig is en zullen wij het betaalde bedrag zo snel mogelijk retourneren.
  • 2. Hoe kan ik zien hoe de pasvorm van een schoen of laars is?
    De producten van Paul Noyen hebben een normale maatvoering waarbij een halve maat verschil voornamelijk de breedte beïnvloed. Bijvoorbeeld een halve maat groter is niet zozeer langer maar vooral iets breder.

    Mocht de maatvoering van een product afwijken van ons gemiddelde dan proberen wij dat altijd zo goed als mogelijk aan te geven in de omschrijving van het product.
  • 3. Is de collectie van de webshop gelijk aan die van de winkels?
    Paul Noyen streeft er naar om in zowel de winkels als in de webshop dezelfde collectie te voeren. Door de wisseling van de seizoenen en in sommige gevallen een snelle verkoop is dit echter niet altijd mogelijk. Mocht u voor een specifiek product een van onze winkels bezoeken dan raden wij u aan contact op te nemen met het desbetreffende filiaal en te vragen naar de beschikbaarheid van het product. 


  • 4. Hoe wordt de hakhoogte gemeten?
    De genoemde hakhoogtes gelden uitsluitend ter indicatie.

Klantenservice

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.